Omkring os

Ravnsborg skytteforening

Omkring os

Vi er en imødekommende klub, som med glæde vil tage imod netop dig!

Vi vil træne dig i at skyde som det primære mål, men når dine præstationer og resultater begynder at stige, vil vi træne dig på nye måder, lære dig nye ting, gøre dig endnu bedre!

Forløbet er, at vi lærer dig det basiske, vi tager "god" hånd om dig for der er IKKE nogle trænere der IKKE vil træne dig! Alle vores trænere er entusiastiske og vil med glæde hjælpe dig. Efter alt det basiske er lært og at du har lært at skyde, begynder vi at give dig endnu mere udstyr på, som KUN vil forbedre dig, udstyret er en kæmpe fordel og ALLE gode skytter bruger udstyr, og ja man kan ikke sige de sparer der hvor de kan.

Når du kommer til en hvis alder, skifter du "klasse", du får nye konkurrenter og du skal skyde på en ny måde.

Du kan skyde seriøst eller for sjov, det er dit valg, men uanset dit valg, er Ravnsborgskytteforening bag din ryg.

Udstyr

Vi låner alt nødvendigt udstyr ud til vores skytter, men du skal selvfølgelig selv betale for ammunition og skydeomkostninger(Baneleje kan vi kalde det), men våben, skydejakker også udstyr som "Bedre" skyder med. Vi har alt du skal bruge, alt kan du købe i klubben som du skal bruge til skydningen, så nu er det bare dig der skal komme.

Vi er i Ravnsborg skytteforening medlem af følgende:

DGI Skydning - DGI

Dansk Skytte Union - DSU