Støt os!

Ravnsborg skytteforening

Støt Ravnsborg Skytteforening

Ravnsborg Skytteforening giver nu dig en mulighed for, i samarbejde med Danske Spil, at støtte din klub på en nem og let måde.

Det eneste, du skal gøre, er:

- at klikke på linket nedenfor.

- Når du har klikket på linket, kommer du ind på Danske Spils hjemmeside. Her skal du oprette en spilkonto.

- Oprettelse sker ved brug af CPR nummer og Nem-ID

Ved oprettelse af en ny netspilskunde hos Danske Spil, modtager Ravnsborg Skytteforening et engangsbeløb på 350 KR.

Ved hver ny tilmelding til PLUS Abonnement på Lotto, modtager Ravnsborg Skytteforening et engangsbeløb på 350 KR.

For at oprettelserne tæller, skal der (når du har oprettet din konto) ske en pengeoverførsel til Danske Spil. Ved brug af kreditkort er mindstebeløbet 200DKK. Du har nu fri adgang til at vælge mellem ALLE de spil, der tilbydes på danskespil.dk. Du kan spille for hver en øre, som står på din spilkonto.

Klik på denne linje for blive omdirigeret til at kunne lave din helt egen spille konto og støtte Ravnsborg Skytteforening

Hjælp os med at brede budskabet! Alle medlemmer, venner, familie og bekendte af Ravnsborg Skytteforening kan støtte klubben.

Mange venlige hilsner

Ravnsborg Skytteforening